Vinogradska 101, Novi Beograd, 11070, Srbija
064 / 66 - 39 - 623
Početna / Vesti
FIAT 4 HP, ponekad se naziva 3 ½ zivotopis, bio je prvi model automobila proizvoden od strane FIAT-a.
PročitajFiat 124 proizvodio se u Italiji od 1966 do 1974 god. Godinu dana nakon izbacivanja na trziste, 1967god. ovaj model proglasen je Evropskim automobilom godine.
PročitajProizvodnja Fiata 126 pocela je u Italiji 1972god. i trajala je sve do 1980-te.
PročitajFiat 128 sport coupe nastao je na modifikovanoj platformi Fiata 128 i preuzeo je kompletnu mehaniku sa tog modela, motor, menjac, trapovi, sve je potpuno isto, osim sasije koja cak i ne podseca na prethodni kockasti model.
PročitajMaja 1969. godine pocela je proizvodnja Fiata 128. Bio je to trenutak kada je doslo do kompletnog raskida sa prosloscu na polju mehanike.
PročitajFiat 131 je automobil Italijanskog proizvođača automobila Fiat. Model je poceo da se proizvodi 1974god. kao nasljednik modela Fiat 124, a nasledio ga je model Fiat Regata.
PročitajFiat 132 je velika Fiatova limuzina, radjena je od 1972. do 1981. godine. Ovaj auto se takodjer proizvodio u Spaniji, u fabrici Seat i nosio je naziv Seat 132. Pod orginalnim imenom sklapao se i u Hrvatskoj, Poljskoj i Juznoj Koreji.
PročitajFiat 133 je Italijanski automobil od koga se u Italiji odustalo, pa je proizvodnja ustupljena Spanjolskoj firmi SEAT s kojom FIAT ima potpisan ugovor o saradnji, jos od 1950god.
PročitajFiat 147 je Brazilska varijanta Italijanskog Fiata 127 i proizvodio se u Brazilu (1976-1987), Argentini (1982-1996) i Kolumbiji (1979-1984).
PročitajFiat 500 se proizvodio od 1957. do 1975 godine. Prethodni model je bio Fiat Topolino, a nasledio ga je Fiat 126 (Peglica)
PročitajFiat 500L je krenuo u internacionalnu prodaju krajem 2012. U SAD i Velikoj Britaniji na prolece 2012. Planirano je da se model 500l prodaje u preko 100 zemalja
PročitajFiat 600 se u Italiji proizvedio od 1955. do 1969.godine. Nastao je sredinom pedesetih godina prošlog veka kao dobro razrađen plan FIAT-a da uhvati prvi voz napretka i boljeg života radničke klase posle rata. Jeftin, dovoljno prostran i upotrebljiv, postao je popularan širom planete.
PročitajFiat 850 proizvodio se u italiji izmedju 1964. i 1973 god. Dok se u Kragujevcu Zastava 600 i dalje proizvodila, Fiat je svom gradskom autu pronasao zamenu u vidu modela 850, kog je dizajnirao cuveni Djordeto Djudaro u studiju Bertone. U pitanju nije bio preveliki tehnicki napredak — motor je bio onaj iz Fiata 600 sa zapreminom povecanom na 843 cm3.
PročitajFiat 850 Sport Coupe Predstavljen je 1965. i radjen je do 1971 godine. Proizvedeno je 380.000 komada. Ovaj mali kupe dopadljivog izgleda, radjen je u pocetku sa motorom 843 CM3 (42KS), a kasnije je dobio jaci 903 cm3 (52KS).
PročitajFiat 900T je mali kombi Italijanskog proizvodjaca automobila FIAT, radjen je izmedju 1976. i 1985. godine Model je slican prethodniku, modelu Fiat 850T koji je radjen od 64. do 76 God.
PročitajFiat 1100R poslednji je u nizu automobila koji su nosili oznaku 1100. Oznaka R je od reci "Rinnovata", sto znaci obnovljen.
PročitajFiat 1300/1500 (Miletrecento) ili kod nas Zastava 1300 (Tristac) je auto koji se u Italiji proizvodio od 1961 do 1977 god. Pored Italije, ovaj model se proizvodio i u Spaniji kao Seat 1500, Nemackoj (NSU) kao Neckar 1500 TS i kod nas u "Jugoslaviji" kao Zastava 1300 u narodu "Tristac" i to od 1961 do 1979god.
PročitajFiat Albea je mala limuzina koja se proizvodila u Turskoj (2002-2012) i u Kini (2002-2006). Pored ovih zemalja, Fiat Albea se sklapala i u Rusiji (2006.-2011.)
PročitajFiat Argenta je velika porodicna Fiatova limuzina, koja se proizvodila od 1981 do 1985 godine. Argenta je u sustini redizajnirani Fiat 132, sada sa cetvrtastim prednjim farovima, vecim i plasticnim branicima te promenama u unutrasnjosti auta.
PročitajFiat Barchetta (na Italijanskom barketa) sto u prevodu znaci mali brod, je mali sportski auto radjen izmedju 1995. i 2005. godine.
PročitajFiat Brava proizvodila se od 1995 do 2001god. Zamenila je dotadasnji uspesni, ali vec zastareli Fiat Tipo. Uporedo sa "Brava", prizvodio se i "Bravo", to su dva ista automobila, samo je Brava bila sa petoro vrata, a Bravo sa troje. Brava ima specificna zadnja svetla u obliku 3 trake.
PročitajFiat Bravo proizvodio se od 1995 do 2001god. Zamenio je dotadasnji uspesni, ali vec zastareli Fiat Tipo. Uporedo sa "Bravo", prizvodila se i "Brava", to su dva ista automobila, samo je Bravo radjen sa troje, a Brava sa petoro vrata.
PročitajFiat kampanjola je naziv za Italijansko teretno vozilo koje je radjeno od 1951 do 1987 godine. Postoji dva modela kampanjole i to kampanjola 1101, koja je radjena od 1951 do 1973 godine i Nuovo (nova) Kampanjola 1107 koja je radjena od 1974 do 1987 godine.
PročitajFiat coupe je Italijanski sportski automobil radjen od 1994 do 2000 godine, a baziran je na platformi Fiat tipa. Fiat Coupe ili kako ga mnogi zovu "Mali Ferrari" poseduje sve odlike skupocenog sportskog automobila: egzotican, atraktivan i agresivan dizajn, odlicne vozne performanse, ali ima veoma popularnu cenu.
PročitajFiat Croma je veliki Italijanski automobil koji je radjen u dve serije i to prva serija (154) izmedju 1985 i 1996 godine i drugi model (194) izmedju 2005 i 2011. godine.
PročitajFiat Doblo je vozilo Italijanskog proizvodaca automobila Fiat, koje je pocelo da se proizvodi 2000 godine i koje je i dalje je u proizvodnji. Prethodnik Fiat Dobla je Fiat Fiorino.
PročitajFiat Fiorino je lako komercijalno vozilo proizvedeno od strane Italijanskog proizvodjaca FIAT izmedju 1977-2000, i od 2007. do danas.
PročitajFiat Freemont je crossover (sluzbeno nosi naziv crossover, a u stvari je kombinacija SUV-a i povisenog karavana) Proizveden u Meksiku od strane FIAT-a.
PročitajFiat idea (tip 350) je mini-volumen Italijanskog proizvodjaca autombila Fiat. Nastao je 2003 godine i temelji se na sasiji Punta dvojke.
PročitajFiat Linea je italijanski automobil koji je poceo da se proizvodi 2007. godine u Turskoj fabrici TOFAS. Pored Turske, proizvodi se jos i u Brazilu, Indiji i Rusiji
PročitajFiat Marea je vozilo Italijanskog proizvodaja automobila FIAT. Proizvodnja je u Italiji trajala od 1996 do 2002 godine i u Brazilu od 1998 do 2007 godine.
PročitajItalijanski Fiat je odlucio u drugoj polovini devedesetih da sokira automobilski svet. On je stvorio istinski kompaktan minivan ekstravagantan za sest osoba - Fiat Multipla.
PročitajPokrenut 1996. godine u Brazilu, u sklopu Fiata "Projekt 178", Palio je Fiatov prvi pokusaj da napravi svetski automobil. Radjeni su u sledecim verzijama: kompakt, limuzina, kamionet i karavan. Razlicite verzije gradile su se za razlica trzista. pogonjeni su i dizel i benzinskim motorima,
PročitajFiat Panda je mali gradski automobil Italijanskog proizvodjaca automobila FIAT. proizvodnja ovog modela pocela je 1980 godine i od tada je dozivela nekoliko izmena, kako na sasiji, tako i na enterijeru i motorima. Prvi model se proizvodio od 1980-2003 godune
PročitajFiat Punto je Italijanski automobil koji je poceo da se proizvodi 1993. godine i njegova proizvodnja traje i dan danas. Interno kodnog imena Projekat 176, Punto je bio najavljen 1993. godine kao zamena za stari Fiat Uno i pokrenut je krajem 1993 pocetkom 1994, zavisno od trzista.
PročitajFiat Regata je Italijanski automobil koji se proizvodio od 1983. do 1990. godine. Regata je radjena kao limuzina i karavan, koju su zvali i Marengo. Regata je radjena sa 3 benzinska i dva dizel motora. Spanski proizvodjac automobila SEAT je pravio slican automobil pod nazivom SEAT Malagi.
PročitajFiat Ritmo je automobil Italijanskog proizvodjaca Fiata , koji je pokrenut 1978. godine u Torinu. To je mali porodicni automobil s avangardnim dizajnom. Radjeno je ukupno 3 serije sa malim modifikacijama. prva serija je pocela 1978, druga 1982, a treca 1985 godine. Ritmo je negde nazivan i Fiat strada, a u Spaniji je poceo da se radi 1979. godine pod imenom Seat Ritmo, a 1982 godine je doziveo facelift i nazvan je Seat Ronda.
PročitajNa Salonu automobila u Briselu Fiat je predstavio novu generaciju lakog komercijalnog vozila Scudo. Modernijeg i zanimljivijeg izgleda novi Scudo je osim imena od prethodne generacije nasledio je i glavne karakteristike, pre svega prakticnost upotrebe, bilo da je rec o teretnim ili putnickim verzijama. Tome treba dodati i vozne karakteristike u maniru putnickih automobila.
PročitajFiat Sedici je mini terenac, koji je razvijen od strane Fiat-a i Suzuki-ja, uglavnom za Evropske trziste.
PročitajFiat Seicento (tip 187) je mali gradski automobil proizveden od strane Italijanskog proizvodjaca automobila FIAT.
PročitajPredstavljen je na sajmu automobila u Zenevi 2001. godine, kao model koji menja tandem Brava/Bravo. Stilo se proizvodio u tri verzije hecbek sa troja i petoro vrata i kao karavan, koji se pojavio godinu dana kasnije.
PročitajFiat Strada je automobil Italijanskog proizvodjaca Fiat koji se zasniva se na modelu "Fiat Palio". Pokrenut je 1996. godine u Brazilu, kao projekat "178". Strada je napravljena da zameni gradsku varijanti Fiat Fiorina i koristi motore iz Fiat Una.
PročitajFiat Tempra (tip 159) je porodicni automobil proizveden od strane Italijanskog proizvodjaca automobila FIAT u razdoblju od 1990. do 1996. godine.
PročitajFiat Tipo (tip 160) je mali porodicni automobil dizajniran od strane I.DE.A Instituta dizajnerske kuce i proizveden od strane Italijanskog proizvodjaca Fiata izmedu 1988. i 1995. godine.
PročitajFiat Ulysse je minivan sa petoro vrata, koji se u zavisnosti od modela, daje prostor za do osam osoba, proizvodi se od 1994. godine, a temelji se na istoj platformi kao i Peugeot 806 i Citroen C8.
PročitajFiat Uno je supermini automobil proizveden od strane Italijanskog proizvodjaca Fiat . Uno je pokrenut 1983. godine, kao naslednik Fiat-a 127 i proizvodio se u svojoj domovini do 1995. godine. Naslednik Fiat Una je Fiat Punto.
PročitajFiat X1/9 je dvosed proizveden od strane Fiat 1972-1982 i nakon toga Bertonea 1982-1989.
PročitajFiat kampanjola je naziv za Italijansko teretno vozilo koje je radjeno od 1951 do 1987 godine. Postoji dva modela kampanjole i to kampanjola 1101, koja je radjena od 1951 do 1973 godine i Nuovo (nova) Kampanjola 1107 koja je radjena od 1974 do 1987 godine.
PročitajFiat Croma je veliki Italijanski automobil koji je radjen u dve serije i to prva serija (154) izmedju 1985 i 1996 godine i drugi model (194) izmedju 2005 i 2011. godine.
PročitajFiat Punto je Italijanski automobil koji je poceo da se proizvodi 1993. godine i njegova proizvodnja traje i dan danas. Interno kodnog imena Projekat 176, Punto je bio najavljen 1993. godine kao zamena za stari Fiat Uno i pokrenut je krajem 1993 pocetkom 1994, zavisno od trzista.
PročitajFiat Punto je Italijanski automobil koji je poceo da se proizvodi 1993. godine i njegova proizvodnja traje i dan danas. Interno kodnog imena Projekat 176, Punto je bio najavljen 1993. godine kao zamena za stari Fiat Uno i pokrenut je krajem 1993 pocetkom 1994, zavisno od trzista.
PročitajFiat Uno je supermini automobil proizveden od strane Italijanskog proizvodjaca Fiat . Uno je pokrenut 1983. godine, kao naslednik Fiat-a 127 i proizvodio se u svojoj domovini do 1995. godine. Naslednik Fiat Una je Fiat Punto.
PročitajFiat Ducato Mk2 restajling se proizvodio od 2002, do 2006. godine, kada na njegovo mesto dolazi treca generacija Ducata, takozvani Fiat Ducato Mk3.
PročitajFiat Bravo Mk2 ili Novi Bravo se proizvodio od 2007. do 2014. godine.
PročitajFiat Ulysse je minivan sa petoro vrata, koji se u zavisnosti od modela, daje prostor za do osam osoba, proizvodi se od 1994. godine, a temelji se na istoj platformi kao i Peugeot 806 i Citroen C8.
Pročitaj