Vinogradska 101, Novi Beograd, 11070, Srbija
064 / 66 - 39 - 623
Fiat Duna (tip 155) je mali automobil proizveden od strane Fiata u Argentini i Brazilu, gdje je prodavan kao Fiat Premio. Pokrenut 1985 u Brazilu, Duna/Premio temelji se na sasiji Fiat Una, ali za razliku od Una, Duna je radjena sa gepekom. Kasnije su Dune radjene i sa 4 vrata, kao i u karavan verziji i furgoni, koji su nosili naziv Fiorino. Automobil je prodavan uglavnom u Juznoj Americi. Duna je prestala da se proizvodi 2000. godine, kada su je zamenili Fiat Siena i Fiat Palio Weekend.
Fiat duna karavan (Weekend) je u brazilu 1991. godine zamenjena sa "Innocenti Elba" i razlikovala se od originalne Dune samo u nekim sitnicama, poput prednje maske na kojoj je umesto FIAT, biop logo sa slovom i (od Innocenti) i nudjena je Italijanskom trzistu, sve do 1997. i to je bio poslednji model koji se proizvodio pod ovom markom.
Argentina
U Argentini se od 1987 godine prodaje Duna sa cetvoro vrata, a od 1990. do 1996. znaci narednih 6 godina je bio najprodavaniji automobil na trzistu. To je u velikoj jeri zbog toga sto se taj model sa plinskim (CNG) motorima, koristio kao taksi vozilo.
Fiat Duna i Elba proizvodile su se u Sevel fabrici u El Palomar-u sve do 2000. godine i ukupno je tamo proizvedeno 257,559 komada.
Duna nije prodavana u Velikoj Britaniji, jer nije radjena sa volanom na desnoj strani.
Ja sam na svom placu imao nekoliko Fiat Duna i mogu vam reci, da je sve potpuno isto kao kod Fiat Una, samo sto Duna ima gepek, pa zbog toga ima drugacije stopove, produzen auspuh i mozda je jos neka sitnica drugacija, nego kod Una. Imao sam i jednu Innocenti Elbu, to je isto Fiat Uno-Duna, samo sto je karavan verzija i drugacije su oznake, tamo gde bi trebalo da pise Fiat, recimo na volani, umesto Fiat, stoji latinicno slovi i.