Vinogradska 101, Novi Beograd, 11070, Srbija
064 / 66 - 39 - 623
Nasi auto-limari Vam mogu pruziti sledece usluge:
- popravke na svim tipovima vozila, od korozija do teških havarija...
- Rastavljanje i sastavljanje automobila
- Popravljanje metalnih delova
- Popravljanje plasticnih delova
- Saniranje rdje
- Priprema površine za nanošenje boje i laka
Predmet popravke mogu biti: havarisana, slupana, trula i ostala vozila.
Uz limarske radove vrši se zaštita od korozije, zamena krila, zamena vrata, zamena krova, zamena haube, zamena rubova, zamena polušasije, peglanje svih limarskih delova, krplenje branika i delova od plastike.
Radimo sve vrste limarske popravke na vozilima.
Ako ste ulubili vrata, krilo, haubu, gepek ili krov. Ako ste imali udes, pa vam je tom prilikom vozilo osteceno i nije u voznom stanju, mi Vam mozemo pruziti kompletnu uslugu od transporta, nabavke delova, popravke vozila do farbanja.
Danas se auto-limarijski posao uglavnom sveo na zamenu gotovih delova i to mahom Kineskih.
Mi vam nikako ne preporucujemo da na kolima stavljate Kineske ili made in Taiwan delove, jer su to delovi jako loseg kvalita.
Ako nemate para da kupite nov originalan deo, bolje kupite na auto-otpadu polovan deo originalne proizvodnje, kao sto vecina pametnih ljudi radi, nego da stavljate Kineske delove, koji su jako loseg kvaliteta.
Mozda ste nekad videli, kako neki auto novije proizvodnje, izuzetno dobro izgleda, sve je kao novo, samo je recimo desno krilo potpuno istrulilo.
O cemu se tu radi!? E pa vidite, to Vam je vozilo verovatno ucestvovalo u nekom udesu i stradalo je desno krilo i sta je vlasnik vozila uradio? Sacekao je policiju, koja je napravila zapisnik, posle 15 dana je otisao po zapisnik, gde je konstatovano, da nije kriv za udes ili jeste, svejedno je, s tim da ukoliko nije kriv, verovatno je sa zapisnikom otisao u osiguravajuce drustvo, gde su mu ponudili ili novac ili da mu oni poprave auto.
Koju god da je opciju izabrao, izabrao je losu. Ako je dao ovima iz osiguravajuceg drustva, da mu saniraju stetu, oni su auto odvezli u servis sa kojim imaju dogovor oko popravke njihovih vozila, ovi iz servisa, su po vec razradjenoj semi, odmah pozvali svoje dobavljace, naravno sa najjeftinijom robom, a ujedno i najlosijom made in Kina, Taiwan ili tako neke zemlje, dalje majstori pruzimaju posao, nabacuju krilo, bambe-bumbe, bambe-bumbe, nekako ga upasuju izmiksaju boju, prespricaju, izlakiraju i gotovo.
Kad musterija dodje po auto, a ono sve sija, sve novo, covek zadovoljan, cak i pocasti majstore, ode kuci, vozika auto i posle par meseci, krene da
bubri farba ispod krila i tako jos par meseci, mozda prodje i godina, ako ima srece, a onda krenu rupe da se otvaraju po krilu, a zasto?!
Pa zato sto je to krilo 2-3 puta o tanjeg lima, nego originalo, zato sto je sam sastav lima los, zato sto na krilu, nema nikakve zastite. Zapamtite rdja napada tamo gde nema zastite.
Zasto sam gore napomenuo, da je i u jednom i u drugom slucaju napravljena greska? Zato sto taj vlasnik i da je uzeo pare od osiguravajuceg drustva, sto je mozda i uradio i on sam bi otisao kod nekog limara, doneo mu novo, isto to Kinesko krilo i rekao, masjtore, bitno mi je da se ne poznaje da je udareno, a zasto?
Zato sto 90% nasih ljudi, samo gleda da zbudji, da to izgleda dobro, jer su oni i ovako planirali da prodaju auto, pa ih nije briga.
Ali sta se desava, ljudi koji se vec dugo bave preprodajom vozila su ostali bez posla, jer nema vise ko da kupi automobile i ono sto se kupuje, kupuje se na kredit, lizing i to na auto-placevima i onda cvrc, auto ne mogu da prodaju, vreme prolazi i za godinu dana, eto njih opet kod majstora, s tim da ovog puta znaju za jadac, pa ne kupuju malu privredu, nego potraze po otpadima originalno, pa jos i ako nadju u boji, sreci nikad kraja.
Samo ko nije imao prilike da se sretne sa delovima malih zuti (tako ih zove Vucic), ne zna koliki je to skart. Ne mozete ni da zamislite, sta se desava sa vozacem koji proleti kroz prednje staklo Kineske proizvodnje, kao da je prosao kroz gomilu zileta!
Mi u nasem servisu, uvek preporucujemo ugradnju originalnih delova, bez obzira da li su u pitanju delovi limarije, mehanike, elektrike, stakla, branici ili sta vec. Ako razmisljate, da li da kupite originalan polovan, a dobar deo i li nov Kineski, moj vam je savet, uvek ORIGINALAN, a uostalom, sigurno svako od Vas ima nekog poznanika, koji se bavi ovima poslom, pa pitajte njega, za savet, samo nemoj da taj u sklopu servisa ima i prodavnicu Kineskih delova:)
Nas auto-otpad Fiat nalazi se na Novom Beogradu u Vinogradskoj ulici broj 101 i nase radno vreme je svakog dana ukljucujuci i nedelju od 9-17H, a po potrebi i dogovoru i duze.