Vinogradska 101, Novi Beograd, 11070, Srbija

064 / 66 - 39 - 623

Poluosovina prednjeg desnog tocka sa glavcinom, sponom i homokinetickim zglobom za Fiat Cromu (Mk1) 2.5TD

/ / Poluosovina prednjeg desnog tocka sa glavcinom, sponom i homokinetickim zglobom za Fiat Cromu (Mk1) 2.5TD

< Nazad

Poluosovina prednjeg desnog tocka sa glavcinom, sponom i homokinetickim zglobom za Fiat Cromu (Mk1) 2.5TD
Cena: 30,00 €
Deo je za Fiat modele:
Croma (generacija I) |

Opis:

(CENA OVOG DELA JE 30€). Glavcine tockova se traze uglavnom zbog toga sto vulkanizeri ostete navoj za brezon prilikom zavrtanja srafova pistoljem na vazduh. Kada se osteti navoj, jeftinije je i jednostavnije kupiti polovnu glavcinu sa lezajem i zameniti je, nego traziti po radnjama nov deo, jer kad u radnji kupite glavcinu, ona se naravno dobija bez lezaja, sto znaci da pored toga morate kupiti i nov lezaj, a onda platiti majstora koji ce uz pomoc prese da izbija stari i stavlja nov lezaj, a to kosta. Neki majstori prilikom zamene lezajeva i ne koriste presu, nego lupaju cekicem i ostete lezaj pre nego sto i pocne da se "kotrlja". Homokneticki zglob se nalazi na kraju poluosovine do tocka i najcesce ih nalazimo kod automobila sa pogonom na prednjim tockovima. Homokineticke zglobove imaju i automobili koji imaju pogon na zadnjim tockovima i koji imaju nezavisno vesanje, kao na primer Audi. Zadatak homokinetickog zgloba je da preko poluosovine prenese snagu menjaca na pogonske tockove i da da omoguci zakretanje tockova. Homokineticki zglob se sastoji iz tri dela (kuciste zgloba, prsten i kuglice) i ukoliko je originalan i podmazan, on jako dugo traje. Homo-zglob najcesce strada zbog pucanja manzetne koja stiti zglob od od prodora prljavstine, vode, vlage, prasine i ostalog, a ujedno i ne dozvoljava da grafitna mast kojom se podmazuje iscuri iz njega, usled velike centrifugalne sile tokom okretanja tockova. Manzetna se pri zakretanju tockova izduzuje i skuplja i zbog toga se ona vremenom pokida, pa zbog toga redovno proveravajte stanje svojih manzetna. Kada se manzetna pokida, zbog velike centrifugalne sile pri velikim brzinama, mast iz zgloba iscuri i obicno se zalepi za unutrasnji deo krila ili za zastitnu plastiku ispod krila, koja sluzi kao zastita od kise, snega i blata, tako da ako vidite mast na tom delu, znajte da je od zgloba. Jedan od sigurnih pokazatelja da vam je zglob "otisao" je krckanje pri polasku sa zaokrenutim tockovima i cudno lupkanje pri naglom davanju ili oduzimanju gasa, a moze se osetiti i po sitnim vibracijama na volanu, slicnim onim, kada vam tocak nije balansiran. Kada se homokineticki zglob raspadne (ispadnu kuglice), onda ostajete bez pogona i nemoguce je pokrenuti vozilo, isto kao i kad strada lamela, znaci auto radi, ubacite u brzinu, pustite kvacilo, a on ne krece. Ako niste sigurni da li je auto stao zbog homo-zgloba, dovoljno je da neko bude u kolima, ubaci auto u prvu, pusti kvacilo, a vi se sagnete ispod i pogledate. Ako se poluosovina iz menjaca vrti, ali samo do zgloba, onda je to razlog stajanja. Ako pogledate oko i ispod auta, mozda cete cak i naci kuglice, koje su iz njega ispale. Posto je spoljni deo homokinetickog zgloba stalno izlozen kisi, snegu, blatu i prljavstini, on zna da zardja i da osteti spoljni prsten abs-a Kada kupujete zglobove, gledajte da budu od kvalitetnog proizvodjaca, koji ih tretiraju fosforom. Tretman fosforom je postupak lokalnog tretmana cinkom kako bi se sprecila rdja. Tretman dovodi do tamno sive boje homokinetickog zgloba i obezbedjuje duzi radni vek proizvoda, cak i u najzagadjenijim okruzenjima. Mi vam na auto-otpadu nudimo kvalitetne originalne homo-zglobove i vrsimo njihovu ugradnju.. NAPOMENA: Tekstovi su pisani na osnovu licnog dugogodisnjeg iskustva i znanja, a ponekad i uz pomoc podataka prikupljenih sa interneta. Tekstovi nisu namenjeni profesionalnim auto-mehanicarima, auto-elektricarima i ostalim profesionalcima koji se bave popravljanjem i odrzavanjem vozila, vec obicnim vozacima, koji bi mozda hteli da saznaju nesto vise. Trudio sam se da sto bolje i jednostavnije opisem delove koje prodajem i njihovu funkciju i ukoliko se negde i potkrala neka greska, ona nije namerna. Bicu zahvalan svakom, ko primeti neku neispravnost i o tome me obavesti putem mail-a na autootpadkidi@gmail.com ili porukom na 064/6639623.